diumenge, 23 d’agost del 2009

Cala en Brut 2 Fauna Marina

Ahir al migdia, feia la calor horrorosa de cada dia. Vaig endur-me l'snoorquel per contemplar la fauna marina. Vaig anar cap a l'entrada que fa cap a la dreta, que cada cop es fa més estret. (No he arribat al final, no se que hi ha més enllà). Vaig veure com una espècie de llimac marí. Feia entre 40 i 50 cms i caminava molt lentament. Vaig decidir que en castellà s'anomenaría Pepino marino. Jajajajjaa. Algo havia sentit i ho vaig atribuir a l'èsser llimacoforme.

Mentre l'observava, va arribar un altre submarinaire. No sabia com dirigir-me a ell.

Li dic: Ei, mira! Senyalant a dintre l'aigua.
Què pazza? Que hay? - Desprès d'això, vaig decidir que li parlaria en castellà.
Un pepino marino!! Una especie de babosa de medio metro.
Ui, zí!! Que fuerte, no?? Cari!!! Mira, un pepino marino!!
Donde?
Aqui bajo, mira!

Bueno, os dejo con el bicho. Hasta luego! I me'n vaig anar nedant crowl/freestyle

Em va fer gràcia veure aquella cosa. És semblant a això


Aquesta tarda, he tornat a Cala en Brut. No se d'on li ve el nom, però cap a última hora, se'n podia tenir una idea del més que possible origen del nom. Entre els plàstics, troncs, algues, troncs i plàstics, s'hi podia mig-veure una medusa. Una nena, n'ha estat la víctima. L'animal, no era gaire gran, però li ha deixat una fuetada al braç i a l'empeine? Afterbite per un tubo... Aquesta nena anava amb una gent que eren familiars i amics dels familiars del Ramon. Entre ells en Rafa Vega.
El pivot més Rafa Vega de tots! Aquest si que m'ha semblat maco/campetxanu. Hem estat observant la medusa i controlant les coordenades on es trovaba en tot moment. Si no, féiem torns. L'alarma ha sonat quan la nena s'ha posat a plorar i cridar: Una Medusa! Una Medusa! I en un moment no quedava cap mamífer terrestre dins l'aigua. He anat a buscar una bossa de plàstic amb la idea de treure-la d'alla. Al final, m'han passat un caça papallones i l'he treta de l'aigua. Nens i grans, han vingut a veure-la d'aprop. No era gaire gran. El cap no era gaire mes gran que el plat on et duen el cafè. I les 4 potes com el dit petit de la mà dreta. Quan l'he pescat, no sabia que fer-ne. El rollo hagues estat que la podia haver portat més lluny, on no hi havia gent. Me n'he desentés i uns nens l'han lapidat. M'ha sabut greu. La medusa està a casa seva, o potser no és tan així. Ha estat una TAIF (trobada aquàtica inesperada fortuïta) i cadascú ha actuat com a tal. Tant la medusa com la nena.